Audringose „Enefit 24h elektromobilių lenktynėse“ triumfavo „Freor Thinking Green Powered by Mybee“ su „Tesla“
Antrą kartą surengtose „Enefit 24H elektromobilių lenktynėse absoliučioje įskaitoje pergalę vėl šventė „Tesla“ pilotai, nuvažiavę 602 ratus. Antroje vietoje finišavo „Nanosun by Tarzania Racing“, trečioje, po 24 valandų kovos atsilikę tik 1 sekundę, „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“.
10/7/20231 min read
Visą parą audringu oru vykusios varžybos pasižymėjo ne mažiau audringa kova trasoje. Lenktynės prasidėjo ir finišavo sausoje trasoje, bet beveik 20 valandų 13 komandų varžėsi pliaupiant lietui. Iki pat finišo buvo visiškai neaišku, kuri iš jų nugalės. Kelias paskutines valandas dėl pergalės kovojo 4 komandos. O ta kova dar labiau paaštrėjo naktį, kai dėl audros sugedo „Kart 3“ autodromo apšvietimas ir saugumo sumetimais lenktynės buvo sustabdytos beveik pusvalandžiui. Dėl tos pačios priežasties nepavyko pagerinti praėjusių metų rezultato.
Ne mažiau svarbi kova vyko klasėse, į kurias automobiliai pagal gamintojo deklaruojamą viena įkrova įveikiamą atstumą buvo suskirstyti prieš lenktynes. Savo klasėse nugalėjo „Moller Auto Volkswagen“ („VW ID.3“), „Auresa“ („Toyota bZ4X“), „Nanosun by Tarzania Racing“ („VW ID.3 Pro S) ir „Freor Thinking Green Powered by Mybee“ („Tesla Model 3“).
„Efektyviausios komandos įskaitoje bandė konkuruoti dvi komandos. Tai „Enefit“ ir Dacia Spring“. „Enefit“ („Renault Megane E=Tech“) tokį sprendimą priėmė vėliau, todėl nugalėti pavyko „Dacia Spring“. Jų vidutinės energijos sąnaudos tesiekė 11,2 kWh/100 km.
Atšiaurų orą atlaikė ne tik „Enefit“ trasoje įrengtos laikinos įkrovimo stotelės, kurios maratono dalyviams elektrą tiekė be jokių sutrikimų. Po paros lenktynių nei vienas automobilis neturėjo jokio įbrėžimo, o lenktynininkų nuovargį greitai pakeitė džiaugsmas pasiekus finišą.
„Antrosios „ENEFIT“ elektromobilių lenktynės baigėsi ir jau galima sveikinti laimėtojus. Per šias kelias dienas išgyvenome įdomią ir kvapą gniaužiančią kovą su puikiu finišu. Šiemet pastebėjome, kad komandos stipriai ruošėsi ir kūrė strategijas, kas padėjo pasiekti pergales. Lenktynėms nesutrukdė ir stichijos ar neplanuoti scenarijai – vienu momentu buvo dingusi elektra, taip pat prieš pat varžybas teko montuoti visiškai naują 22 kWh įkrovimo stotelę, nes į varžybas atvyko tik su tokia jungtimi galintis dirbti elektromobilis. Iššūkių buvo daug, tačiau renginys tikrai pavyko. Dėkoju organizatoriams už darbą ir dalyviams už azartą bei puikias emocijas”, – sakė „ENEFIT“ vadovas Vytenis Koryzna.